4.30.2008

A pretty lame attempt at funny

One of my most favorite blogs to read would be Val. She is um, everything I think I would have turned out to be had I not, gotten married and had kids. Oh yeah, and if I was BRAVE! As a little aside to Val, I just recently (read with in the month) realized Val was short for Valley Girl and not just some old lady pseudo name you chose for your self. I'm a quick one, I am!

Anywho she recently wrote this post about people stealing her ideas and what not. I did immediately did what I think every other blogger did and said, "oh no is it me she is mad at?"

But then I stepped back in reality and realized even if I wanted I couldn't pretend to steal even a shred of her glamorous life. However, I could totally rip her off in a less funny, kind of sad way, which is just what I intend to do (I'm gonna tell her ya'll gosh).

My current favorite post of Val's is this one. I giggle like a school girl every time I read it, err, look at it. This explains it a little better. (Val, I'm trying to back link like you do just for this one post and it's driving me fucking bonkers, I now have a new found respect for every goddamn link you post in your blogs)!

So, in honor of Val, I present to you all, my version of THE MECHANICS. Here is how the current three some in my house goes!

Also, I'm not near as fancy as ya'll with your photoshop doohicky, so I drew this in Microsoft Word, then made a screen shot (that Lee reminds me how to do daily), put it in my iphoto and cropped it. Look at me go.

7 comments:

Jeninacide said...

That IS EXACTLY what our bed mechanics look like as well! ha.

Jayla'sMommy said...

LOL, same here!
And I am soooo relieved that I am not the only one who still lets the baby sleep in bed with us...

Valley Girl said...

I couldn't be mad at you!!! You are one of my favorite commenters.

I love this post, btw! And my life is not glamorous at all, unless you think picking up dog poop all day long is chic. =) Besides, I always catch myself looking at babies and cooing and nudging Ron's arm. I'll bet being a mommy is way more fabulous.

Rachel said...

well my bed mechanics goes like this. Me-upside down in the bed so I can actually have room, then baby next to my feet, then dog then hubby. I was actually going to have hubby take a picture and post it. LOL

Lindz said...

Photoshop is freakin tricky I tell ya.

Not So Perfect said...

Ha ha ha too funny!

Mrs. F said...

Nice graphic!

:)

Our bed is similar, sometimes with two huge children in it. If I am stuck in the middle then I can not handle it.

Theme song